Přihlaste se a získejte slevu 5%! »
0

Categories

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI

1. Obnovili jsme naši starou ( www.identifikcninaramky.com) web-stránku!

Vítáme Vás na obnoveném internetovém obchodě www.euroko.cz!

Jestli jste u nás nakupovali, určitě jste si všimli, že vytvoření našeho e-shopu je orientované na použivatela tak, aby jste si mohli jednoduše a komfortně probírat jednotlivé produkty. Snažili jsme se vytvořit stránku tak, aby jste měli přehled našich produktů a aktuálních novinek.

Po rocích jsme byli nuceni modernizovat stránku kvůli neviditelným funkcím a e-shop upravit podle nejnovějších požadavků. Podle našich nejlepších schopností jsme se pokusili modernizovat eshop tak, aby jste ho mohli nadále komfotně, lehce a rychle používat a objednat si. Při předělávání jsme brali do úvahy Vaše požadavky, návrhy, zpětné vazby a v poslední řadě dlouhoročné vlastní zkušenosti.
Doufáme, že náš nový internetový e-shop se Vám bude libit a budete nadále patřit mezi naše spokojené a stálé zákazníky.

Samozřejmě vítáme i naše nové zákazníky, protože jejich názor je pro nás stejně důležitý!
Jestli by jste se chtěli podělit o své zkušenosti a názory ohledem naší nové webové stránky nebo máte otázku, neváhejte nás kontaktovat!

2. Jaké je minimální množství při objednávce?

Při produktech je stále označený minimální odběr, před gombíkem ,,Přidat do košika‘‘. Systém Vám nedovolí zadat menší množstvo než je minimální odběr.

3. V jakém formátu třeba zadat logo, text, nebo grafiku?

Pro nejlepší výsledky tisku zasílejte vektorovou grafiku v CDR, PDF, AI nebo EPS formátě, rozlišení 300dpi na přehledném pozadí.

Grafiku nám můžete připojit k objednávce, nebo poslat e-mailem.

4. Jaká je výrobní doba produktů bez potisku?

- jednobarevné TYVEK náramky

- vzorované TYVEK náramky

- VINYL-ové náramky bez potisku

- termální a laser identifikační náramky (s termální tiskárnou)

- reflexní náramky bez potisku

- šnůrky na krk tkanička

- visačky, jmenovky, pozdra

- doplňky (krabina, uzávěr, kleště)

- jednobarevné silikonové náramky)

5. Jaká je standardní výrobní doba produktů s potiskem?

- TYVEK identifikační náramky: 2-3 prac. dny

- VINYL identifikační náramky: 2-3 prac. dny

- Textilní sublimačné náramky (satén a rebrovaný satén): 3-5 prac. dní

- Tkané látkové náramky: 10-15 prac.dní

- Rexlexní náramky: 2-3 prac. dny

- Šnůrky na krk: 4-6 prac. dní

- Expresní silikonové náramky: 2-3 prac. dny

- Silikonové náramky se síťotlačem: 10-15 prac. dní

- Klíčenky: 3-5 prac. dní

Doba dodání se počítá od schválení grafického návrhu!

Při větším množství objednávky doba dodání a doručovaní může trvat déle – vyšší uvedené termíny po osobním porovnání víme potvrdit a schválit.

6. Ceny jsou uvedené včetně DPH?

Ne. Ceny na naší stránce jsou uvedeny bez DPH.

7. Je možné si objednat vzorkový balík?

Ano. Na našem webu si můžete objednat bezplatný vzorový balík, poštovné bude samozřejmě zpoplatněné.

8. Je možné si vyrobit unikátní vzorek - kontrolní výtisk?

Ano. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat!

9. Jak můžu  po objednávce přidat další produkt?

V tom případě budete muset zadat novou objednávku a my ji přidáme k vaši předcházející objednávce v závislosti od času výroby, takže nemusíte platit poštovné 2 krát! Následovně nás prosím kontaktujte – napiště nám e-mail, nebo zavolejte, aby jsme Vás mohli informovat o Vaši objednávce a vašich možností.

10. Kdy obdržím z e-shopu objednané produkty?

Po schválení grafiky můžeme dát produkt do výroby, objednávu Vám víme poslat až po zaplacení fakturované sumy na základě předem dohodnutého času, nebo v souvislosti od standartního výrobního času. Všechny informace o dopravě – číslo balíka, odkaz na sledování zásilky, očekávaný datum dodání – budou zaslané zákazníkovi e-mailem, aby bylo možné sledovat pohyb zásilek. Doporučení je možné jen v pracovních dních. Samozřejmě objednávky Vám můžeme poslat i na dobírku.

11. Je možné osobní převzetí objednávek?

Ne! V součastnosti můžete dodávat naše výrobky zákazníkům jen prostřednictvím kurýrské služby.

12. Jaké možnosti platby nabízí euroko.cz?

Naši zákazníci si mohou vybrat mezi bankovním převodem, PayPal – platební kartu, kreditní kartou a dobírkou.

Akceptované kreditní karty: Visa, MasterCard, American Express.

13. Kolik stojí doprava?

S GLS kurýrskou společností:

-  nad 5000CZK (bez DPH) je doprava zadarmo.

-  pod 5000CZK (bez DPH) za dopravu platíte podle aktuálního cenníka, který je označený při objednávce.

14. Máte k dispozici všechny produkty ktoré jsou zobrazené na stránce?

Máme závažné skladové zásoby ze všech produktů. Produkty bez potisku máme dostupné přímo na našem skladě a v pravních dní ho odesíláme hned na druhý den od příjetí objednávky.

Při unikátních produktech je doba dodání individuální a stále potřebujeme čas na výrobu – vid. 19 bod.

15. Proč jsem nedostal potvrzení o objednávce?

Teoreticky po každé objednávce Vám systém automaticky pošle e-mail na adresu, kterou jste zadali při registraci.

Stane se, že Váš e- mailový systém omylem zobrazí zpravu SPAM mape. Snažíme se tomu zabránit, ale je to mimořádně těžké, protože potvrzení zasíláme na mnoho adres. Zkontrolujte též příčinek SPAM na své e-mailové adrese.

Jestli jste dostali potvrzení v této podobě, můžete v e-mailovém systému označit, že nejde o SPAM. Potom už další potvrzení budete dostávat přímo do doručené pošty.

16. Po zadaní objednávky jsou moje osobní údaje v bezpečí?

Ano. Při objednávce od našich zákazníků vyžadujeme nevyhnutelné informace, které jsou potřebné na dokončení objednávky. Vyhlašujeme, že všechny osobní údaje budou považované za důvěrné a za žádných okolností nebudou poskytnuté třetím osobám! Vyjimkou jsou informace potřebné na dodání nebo odeslání produktu.

17. Jak získat informace o aktuálních novinkách?

Přihlaste se na odběr novinek a získejte pravdivé informace o našich nejnovějších produktech.

Můžete jen získat – kdykoliv se můžete odhlásit z odběru.

18. Na koho sa můžu obrátit v případě dalších otázek nebo nejasností?

Nejjednoduše pomocí ‘Live chat‘  aplikace spolu můžete komunikovat – je k dispozici počas pracovní doby.

Naši kolegové Vám rádi pomůžou – vid. v pravým dolním rohu.

19. Jaké jsou další způsoby získání informácí?

- Prostředctvím Facebook stránky ve zprávě : https://www.facebook.com/eurokocesko

- Přes skype: live:.cid.528621d2c11adcb2

Telefonicky: +420 607 763 281

Přes e-mail: info@euroko.cz

20. Jakým jiným způsobem si můžu objednat? 

Objednávky si můžete jednoduše odeslat prostřednictvím tabletu a smartfonu.

- Můžete nás též lajkovat na Facebooku https://www.facebook.com/eurokocesko, kde najdete víc propagačních akcí a novinek.

21. Garance nejlepší ceny

Co znamená garance nejlepší ceny? Nabídky se snažíme poskytnout vždy co nejvýhodnější, pozitivně a flexibilně.

Jestli by jste dostali lepší nabídku od konkurence, neváhejte nás kontaktovat a my Vám garantujeme výhodnější cenovou nabídku.

22. Zapomenuté heslo?

Zapomněli jste heslo ? Žádný problém! Při přihlášení kliknite na odkaz ‘‘Připomenutí hesla‘‘ a na další stránce zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Systém vám automaticky vygeneruje nové heslo na okamžitý přístup k svému účtu.

1. Jak si můžu objednat v internetovém  obchodě  EUROKO.CZ?

Počas prohledávání i bez příhlášení a registraci si můžete vybrat produkty, který víte přidat do košíka. Po přihlášení nebo registraci není potřebné znovu vybírat produkty, je možné jich okamžítě objednat.

Kategorie produktů jsou umístěny v horní části levého sloupce hlavní stránky, nebo horní části e-shopu. Nejprve vyberete kategorii produktu – následně skupinu produktu a na konci samotný produkt s detaily. Kliknutím na produkty získáte podrobnější popis daného produktu v dolní části stránky. Cenu najdete od závislosti množství. První krok při objednávce: vyberte produkt s chrarakteristikami (typ potisku, šířka materiálu, typ materiálu, apod), potom doplňky (karabina, kroužek apod). Nezapomeňte označit množství a věnujte pozornost minimálnímu množství objednávky.

Jestli chcete objednat produkt, musíte ho vložit do košíka. Kliknutím na tlačítko ,,PŘIDAT DO KOŠÍKA‘‘.

Po přihlášení vybrané položky zůstanou v nákupním košíku, až když nejsou zakoupené nebo odstraněné.

Množství produktu v košíku si můžete kdykoliv změnit, též je možné upravit položku (např. šířka nebo materiál náramku). Pokud chcete upravit, klikněte na tlačítko ,,UPRAVIT‘‘.

Změny můžete uložit kliknutím na tlačítko ‘‘AKTUALIZOVAT KOŠÍK‘‘

V dolním řádku nákupního košíku se zobrazuje celková suma po změně.

BONUS! Uplatnění slevového kódu: v pravým horním rohu kliknite na košík – kliknite na ‘‘MŮJ KOŠÍK‘‘ a zadáte sledový kod.

2. Jak probíhá proces objednávky?

Přihlašování do internetového obchodu nebo vytvoření nového účtu:

Jestli jste registrovaným zákazníkem, můžete se přihlásit pomocí užívatelského jména nebo hesla, které jste uvedli při registraci.

Potom můžete začít nakupovat. Jestli ještě nejste registrovaným zákazníkem, kliknutím na tlačítko ‘‘REGISTRACE‘‘ vyplňte formulář pro úspěšnou registraci.

Registrace je rychlá, lehká a má mnoho výhod:

- můžete sledovat stav svých objednávek

- můžete sledovat stav svého balíka

-  můžete stáhnout a vytisknout své faktury

- můžete hodnotit zakoupené produkty

- v našem systému se můžete obrátit na nás zákaznický servis

-  budete objednávat lehce

FAKTURAČNÍ A DODACÍ ADRESA:

V této části budete muset zadat informace o faktuře a dodání. Pole označené hvězdičkou jsou povinné!

Při registraci buďte opatrní, aby jste svoje údaje zadali správně. Jestli jsou informace o dodání / fakturační ( jméno, adresa, telefonní číslo,apod) nesprávné, vaše objednávka může být neúspěšná. Proto je důležité správně a přesné zadání údajů.

Zadání e-mailové adresy je velmi důležité, protože při objednávce vám pošleme všechny informace přes e-mail.

ZPŮSOB DORUČENÍ:

Náši smluvní partneři jsou: GLS a SPS!

Rychlou a kvalitní přepravu garantuje GLS.

Sídlo:

General Logistics, Systems Slovakia s.r.o.
Budča 1039
962 33 Budča
Slovenská republika
Zákaznický servis: +421 45 52 42 500 nebo 18 585
E-mail: inform@gls-slovakia.sk

Objednaný tovar Vám víme odeslat i Slovak Parcel Servise kurýrskou společností.

ZPŮSOB PLATBY: 

Naši zákazníci si mohou vybrat mezi bankovním převodem, PayPal – platební kartou, kreditní kartou a dobírkou.

Akceptované kreditní karty: Visa, MasterCard, American Express.

Při bankovním převodě, prosím používejte následující údaje:
Jméno příjemnce: Euroko, spo. s.r.o.
IBAN: SK11 8330 0000 0021 0075 4503
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Při platbě nezapomeňte uvést číslo faktury, nebo číslo objednávky!

ZADANÍ OBJEDNÁVEK:

zkontrolujte, či jsou vaše údaje správné a či jsou všechny produkty, které chcete objednat uvedené v tabulce. Při zjištění dané chyby, se stále můžete vrátit k úpravě své objednávky. Jestli je všechno v pořádku, vaši objednávku můžete dokončit kliknutím na tlačítko v dolní části stránky. Systém Vám automaticky pošle potvrzení vaši objednávky.

Potom už není možná úprava údajů!

Úspešná objednávka!

3. Co sa stane po úspešné objednávce?

Naši kolegové vás budou zachvíli kontaktovat (v ten jistý den, nejpozději následující pracovní den) aby jste se dohodli o podrobnosti objednávky. V případě dalších otázek Vám odpoví co nejdříve.

V případě vlastní grafiky umístěné na webových stránkách nebo na e-maily, vám naši pracovníci vždy zašlou grafický návrh na schválení.

Výrobky začneme vyrábět jen po schválení grafického návrhu a po zadání datumu výroby.

4. Jak můžu sledovat svoji objednávku?

O každém kroku Vaši objednávky vám pošleme e-mail.

- Když jsme dostali vaši objednávku

- Při žádosti o převod celkové sumy (v případě platby předem)

- A ve všech ostraních případech.

Můj košík

V košíku nejsou žádné položky.